loading...
بروز
فرزام فضلی بازدید : 13 پنجشنبه 02 آذر 1391 نظرات (0)

پیش نیاز : اندروید ۲٫۲ و بالاتر

NBA پر طرفدارترین لیگ بسکتبال جهان می باشد که شرکت معروف EA SPORTS™ با ساخت بازی آن برای اندروید ، آمده است تا طرفدران این رشته ورزشی به خود سرگرم سازد .
NBA JAM با شبیه سازی کردن ۳۰ تیم حاضر در رقابت های این لیگ شما را به انتخاب تیم مورد علاقه تان با ستاره هایی که در آنها بازی می کنند دعوت نموده تا مسابقاتی جذاب را رقم بزنید . نمایش انیمیشن های فوق العاده هنگام به ثمر رساندن گل یا پریدن برای انداختن توپ درون سبد و استفاده از چهره واقعی بازیکنان ، در هر چه بهتر شدن این بازی تاثیرات زیادی گذاشته است .

hajm حجم : ۴٫۱۷ مگابایت

فرزام فضلی بازدید : 13 پنجشنبه 02 آذر 1391 نظرات (0)

پیش نیاز:اندروید۲٫۳

طرحان این بازی مهیج تلاش کردند تا با فراهم اوردن محیط وافعی و سلاح های جدید شما یک جنگ تمام عیار درفضا مجازی تجربه کنید . اگر از علاقه مندان به نسخه پیشین SHADOWGUN بوده اید ، ویرایش DeadZone آن را از دست ندهید !

ویژگی های این بازی مهیج :

چهار شخصیت ویژه بازی

-سرباز

-رقصنده

-قاتل بی رحم

-تبدیل شونده

حالت

-DeathMatch

-Zone Control

سلاح

-Vega (سلاحی برای حمله های برق آسا)

-Big Boy(مسلسل)

-Spate(تفنگ پلاسما)

-Osog(تک تیر اندازه)

-Sh*tStorm(سلاحی برای منهدم کردن راکت ها)

 

فرزام فضلی بازدید : 17 پنجشنبه 02 آذر 1391 نظرات (0)

Modern Combat 3: Fallen Nation

پیش نیاز : اندروید ۲٫۱ و بالاتر
هنگامی که جنگ به خانه می آید ، ترس را کنار باید گذاشت !

 

تا امروز هر بازی اکشنی که بر روی دستگاه اندرویدی خود نصب کرده اید و آن را فوق العاده می دانستید ، فراموش کنید چرا که Modern Combat 3 از تمامی آنها یک سر و گردن بالاتر است . این بازی بسیار جذاب ترکیبی از چند عنصر خارق العاده می باشد :گرافیک بسیار بالا ،تم و محیط جذاب و قابلیت بازی به صورت گروهی که جمع گردیدن این سه عنصر باعث شده است Modern Combat 3 به یک بازی جنگی تمام عیار تبدیل گردد .

۱۳ ماموریت نفس گیر از لس آنجلس تا پاکستان با ادوات مختلف جنگی انتظار شما را می کشند . در این بازی چندین و چند گیم پلی برایتان وجود خواهد داشت : اسکورت کردن ، تخریب ، هلی کوپتر ، تعقیب و گریز و بسیاری دیگر . اگر آماده تجربه هیجانی بالا هستید ، این بازی را از آندرویدها دانلود نمایید .

فرزام فضلی بازدید : 18 پنجشنبه 02 آذر 1391 نظرات (0)

پیش نیاز : اندروید ۲٫۰ و بالاتر

Need For Speed Hot Pursuit یکی از محبوب ترین نسخه های نیاز برای سرعت است که توانسته تا حدودی زخم هایی را که ویرایش های بعد از Most Wanted بر پیکره این سری از بازی ها ایجاد کرده بود بهبودی بخشد .
در این سری شما هم نقش پلیس را ایفا خواهید کرد و هم مسابقه دهنده . یک پارادوکس زیبا طعم هیجانات نقش های مختلف را بر زبان تان خواهد نشاند . از جمله ویژگی های این مسابقات و تعقیب ها که در جاده هایی به نظر بی انتها رخ می دهد گذر زمان و برگذاری آنها در ساعات مختلف شبانه روز می باشد . اگر نسخه کامپیوتری یا کنسول ها را تجربه کرده اید ، نسخه اندروید این بازی زیبا را نیز از دست ندهید .

توجه داشته باشید این ورژن تنها بر روی گوشی های دارای پردازنده ARMv6 و رزولوشن hgva قابل نصب و اجرا خواهد بود .

فرزام فضلی بازدید : 17 پنجشنبه 02 آذر 1391 نظرات (0)

پیش نیاز : اندروید ۲٫۲ و بالاتر

The Dark Knight Rises نام بازی جدید بتمن است که برای اندروید ارایه شده و می بایست در آن نقش بتمن را بر عهده گرفته و شهر گاتهام را از بزرگ ترین سرقتی که قرار است در تاریخ آن رخ دهد نجات دهید .
داستان این بازی همانند شوالیه تاریکی بوده و می بایست تم داستانی آن را در قالب یک بازی انجام دهید . با انجام ماموریت هایی که در این بازی  بر عهده شما قرار داده شده است احساس سوپر قهرمان بودن به شما دست خواهد داد . بازی The Dark Knight Rises به لطف بهره گیری از افکت های سینمایی و بسیاری از حرکات مختلف شما را در قلب حوادث اکشن این فیلم جذاب قرار خواهد داد .

 

کاربرانی که با خطای لایسنس مواجه می شوند منتظر ارایه کرک جدید که قرار است این مشکل برطرف شوند باشند .

فرزام فضلی بازدید : 13 پنجشنبه 02 آذر 1391 نظرات (0)

 

روش برطرف کردن مشکل خطای لایسنس بر روی بعضی از مدل ها اضافه شد !

پیش نیاز : اندروید ۲٫۲ و بالاتر

آْسفالت چند سالی است که به عنوان برترین بازی ماشین سواری گوشی های موبایل یکه تازی می کند . از نسخه های جاوا و سیمبین نه چندان گرافیک بالا تا آی او اس و اندروید خارق العاده .
Asphalt 7: Heat بی شک گل سرسبد آسفالت ها می باشد که هم اکنون برای اندروید ارایه شده است . در این ورژن شما از میان ۶۰ اتومبیل برتر خودرو سازی های مشهور سراسر جهان نظیر فراری ، لامبورگینی ، آستون و مارتین اتومبیل های خود را انتخاب کرده و به مسابقات سراسر هیجان قدم بگذارید .
مسابقات در ۱۵ شهر متلف پهنه ی خاکی نظیر هاوایی ، پاریس ، لندن ، میامی و ریو برگزار خواهد گردید . ۱۵ لیگ مختلف با بیش از ۱۵۰ مسابقه در ۶ حالت متفاوت انتظار شما را می کشند .
اگر هوای سرعت و البته گرما کرده اید ، این نسخه از آسفالت را از دست ندهید .

فرزام فضلی بازدید : 14 پنجشنبه 02 آذر 1391 نظرات (0)

پیش نیاز : اندروید ۲٫۱ و بالاتر
به Liberty City جایی که همه چیز از آنجا شروع شد ، خوش آمدید‌ !

 

Grand Theft Auto نامی آشنا برای تمامی گیمر هاست ؛‌چه آنانکه از کنسول هایی نظیر Play Station  استفاده می کرده و می کنند چه آنهایی که با کامپیوتر از این سرری از بازی لذت می برند . حال وقت آن رسیده است که یکی از پرطرفدار ترین ورژن های این بازی که نسخه III می باشد را بر روی دستگاه آندرویدی خود تجربه کنید . در این بازی شما می توانید هر کاری بکنید ! سوار اتومبیل شوید ، در خیابان ها قدم بزنید ، به ماموریت رفته و کسب درآمد کنید ، خانه بخرید و … . حتی اگر این بازی را بارها و بارها در کنسول یا کامپیوتر خود بازی کردیده اید لذت انجام آن را هنگامی که با انگشتان دستتان لمس می کند از دست ندهید !

 

فرزام فضلی بازدید : 16 پنجشنبه 02 آذر 1391 نظرات (0)

دانلود تراوین گلد هکر جدید ما برای شما ۳ لینک دانلود گذاشته ایم تا بتوانید راحت تر کار کنید. برای دیدن لینک دانلود این موضوع به ادامه مطلب بروید و توضیحات را در آنجا بخوانید …

51285

دانلود تراوین گلد هکر جدید

فرزام فضلی بازدید : 12 پنجشنبه 02 آذر 1391 نظرات (0)

تلفظ صحیح Android  رو خیلی ها نمی دونن ! چرا ما ایرانی ها تا این حد نسبت به چیزایی که ازشون استفاده می کنیم بی تفاوت هستیم ؟ من شرکت ها ، فروشگاه ها و همینطور وب سایت های زیادی دیدم که محصولات اندرویدی رو می فروشن یا رایگان واسه دانلود گذاشتن اما متاسفانه اغلب شون تلفظ صحیح Android رو نمی دونن ! آندروید ؟!!! من توصیه میکنم هیچوقت از فروشگاهی که معنی و تلفظ صحیح محصولی که داره میفروشه رو هم نمیدونه ، خرید نکنید ! چطور میشه به کسی که حتی تلفظ صحیح محصولی که داره میفروشه رو نمیدونه، اعتماد کرد ؟ باور کنید بیش از ۵۰ درصد این بازی ها و نرم افزار هایی که این سایت ها و فروشگاه می فروشن یا رایگان واسه دانلود میذارن ، حتی یک بار هم تست نشدن و اصلا کار نمیکنن ! به قول معروف :

خشت اول چو نهد معمار کج       تا ثریا می رود دیوار کج

فرزام فضلی بازدید : 22 پنجشنبه 02 آذر 1391 نظرات (0)
خب این روزها کسی نیست که از جنگ و جدال حقوقی سامسونگ و اپل بی‌خبر باشد که گاهی پای آنها به همین کادر کوچک کامنت مطالب فارنت هم باز می‌شود. هر روز ابعاد جدیدی به دعوای حقوقی این دو شرکت اضافه می‌شود گاهی اوقات اپل برنده ماجراست و  سامسونگ مجبور به پرداخت جریمه میلیاردی می‌شود و خب گاهی اوقات هم اپل حتی مجبور به عذرخواهی رسمی و اذعان به این مساله شده که سامسونگ از روی ما کپی نکرده است!

در این میان فکر می‌کنید وقتی نام یک کارمند از یکی از دو شرکت  هم‌نام با شرکت رقیب باشد چه اتفاقی رخ خواهد داد. نه! ظاهرا هیچ اتفاقی رخ نداده و به نظر ما رخ هم نخواهد داد. تیتری که برای این مطلب انتخاب کردیم کاملا جنبه طنز داشت اما خب وقتی نام یکی از کارمندان شرکت اپل در ونکوور کانادا سامسونگ باشد چاره‌ای جز انتخاب این تیتر برای ما باقی نگذاشت!

تعداد صفحات : 4

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    به نظر شما با کدام موضوع به وبلاگ نویسی ادامه دهیم؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 33
  • کل نظرات : 3
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 20
  • آی پی امروز : 4
  • آی پی دیروز : 10
  • بازدید امروز : 6
  • باردید دیروز : 11
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 27
  • بازدید ماه : 23
  • بازدید سال : 214
  • بازدید کلی : 6,768