loading...
بروز
فرزام فضلی بازدید : 46 شنبه 04 آذر 1391 نظرات (1)

نامگذاری ایکس‌باکس جدید

انتخاب ۲ اسم برای نسل جدید ایکس‌ باکس از همه محتمل تر است ؛ اول ایکس‌باکس ۷۲۰ و بعد ایکس‌باکس لوپ (Xbox Loop) ، اما آنچه مهم است اینه که همه انتظار دارند این دستگاه بازی به مراتب کوچک‌تر، ارزان‌تر از ایکس‌باکس ۳۶۰ بوده و از تعامل بیشتری با دسته بازی حسی ـ حرکتی کینکت (Kinect) برخوردار باشد .

گرافیک و پردازنده ایکس‌باکس ۷۲۰

یکی از مهمترین مشخصات یک کنسول پردازنده ی گرافیکی آن است . قدرت پردازشگر گرافیکی ایکس باکس ۷۲۰  شامل تغییرات پردازنده ی گرافیکی سری ۶۰۰۰ AMD می باشد . در صورتی که این شایعه حقیقت داشته باشد ، بدان معناست که ایکس باکس جدید هنوز هم حداقل دو نسل عقب تر از آخرین مدل  PC ها از نظر واحد پردازش گرافیکی  (GPU)است که سری AMD 8000 به زودی در بازارعرضه خواهد شد . اما اگر این شایعه به حقیقت تبدیل شود ، ایکس باکس ۷۲۰ دارای پردازنده گرافیکی خواهد بود که تا ۶ برابر قدرتمندتر از ایکس باکس ۳۶۰ است . اگر براستی ایکس باکس ۷۲۰ به قدرت گرافیکی  سری AMD 6000 مجهز باشد ، این کنسول شامل پشتیبانی از DirectX 11 ، قابلیت چند نمایشی (Multi-display) و همچنین محتوای ۳D با کیفیت بالا را نیز را دارد .

  کارت گرافیک ایکس باکس 720

با در نظر داشتن این موضوع که Slim Xbox 360 هم اکنون دربردارنده پردازنده‌ای به نام (Vejle) مرکب از CPU/GPU است ، می‌توانیم تصور کنیم که شاید ایکس‌ باکس ۷۲۰ یکی از پیشرفته ‌ترین تراشه‌های فیوژن (AMD Fusion) باشد که شاید واحد شتاب یافته پردازشی کریشنا (Krishna APU) که اواخر ۲۰۱۲ به بازار مصرف عرضه می‌شود باشد . برخی افراد صاحب نظر عقیده دارند این تراشه که Obed نام دارد باید ترکیبی از عناصری باشد که از سوی IBM طراحی شده است .

بنابر عقیده گروهی از متخصصان ، گرافیک این دستگاه جدید به قدری عظیم است که نه‌ تنها می‌تواند سطوحی از جزئیات گرافیکی آواتار (Avatar) گونه را ارائه کند ، بلکه ویژگی‌های بهینه‌ سازی شده‌ای نظیر هوش مصنوعی (artificial inteligence) و قابلیت‌های فیزیکی را نیز کسب کرده است ، یعنی هر یک از شخصیت‌های حوادث و وقایع بازی‌هایی مثل Grand Theft Auto مثلا هر یک از عابرهای پیاده در آن می‌توانند شخصیت منحصر به ‌‌فرد و تفکر خاص خودشان را داشته باشند . بسیاری از کاربران معتقدند ایکس‌باکس ۷۲۰ باید به شکل و اندازه یک رایانه لوحی (tablet) باشد . تبلتی با ویژگی‌های ایکس‌باکس ۳۶۰ را مجسم کنید که قدرتی ۶ برابری داشته و فناوری‌های انقلابی مانند کینکت به صورت درون ساخت در آن تعبیه شده باشد .

انتظار می رود که نسل بعدی ایکس باکس ها پردازنده قوی تر و با قابلیت گرافیک فوق العاده قدرتمند تری نسبت به قبل داشته باشند . با توجه به گزارش جدید ایکس باکس ۷۲۰ ، این کنسول دارای واحد پردازش مرکزی (CPU) پیشرفته و گرافیکی بسیار بالا است . کنسول فعلی دارای پردازنده  ۳ هسته ای با سرعت ۳٫۲ گیگاهرتز (GHz)و به همراه واحد پردازش گرافیکی  (GPU) نسبتا قوی می باشد .

Xbox World اعلام کرد که نسل بعدی کنسول ایکس باکس دارای پردازنده ای ۱۶ هسته ای خواهد بود . طبق اعلام این منبع ، پردازشگر ۱۶ هسته ای IBM برروی آن نصب خواهد شد .

کینکت۲

به نظر می‌رسد نسل دوم سنسور حرکتی کینکت نیز به میزان قابل ملاحظه ‌ای از نظر سخت‌افزاری و کارایی ارتقاء خواهد یافت . مایکروسافت در اسناد منتشر شده به دقت بسیار بالاتر کنیکت ۲ نسبت به نسخه اول اشاره کرده و همچنین در مورد تشخیص بهتر صدا ، دوربین با کیفیت‌تر RGB ، پردازنده اختصاصی داخلی و دریافت دستورات حرکتی ۴ نفر به صورت همزمان اطلاعاتی را درج کرده است که مایکروسافت از آن به عنوان یک وسیله فراتر از کنترلر بازی یاد کرده است . این تکنولوژی آن قدر قوی خواهد بود که توانایی لب خوانی را هم دارد و همچنین می تواند متوجه شود که چه زمانی کاربر عصبانی است در این صورت می تواند تشخیص دهد که کاربر در چه امتدادی نگاه می کند و فرمان را به درستی اجرا کند .

کینکت 2

خوب یا بد ،  ویژگی کنترل اشاره‌ای ـ حرکتی (gesture-control) آمده که در دسته‌های بازی کنسول‌های جدید ماندگار شود . بنابراین باید انتظار داشته باشید که نوع بهینه سازی شده ای از سخت‌افزار کینکت مایکروسافت ، یکی از قابلیت‌های برجسته ایکس‌ باکس جدید باشد . هم اکنون کینکت پر فروش ترین و پر مصرف ترین وسیله الکترونیکی است که ۱۰ میلیون عدد آن طی مدت زمانی کوتاه به فروش رفته است .

کینکت جدید ایکس باکس 720

عینک کینکت Kinect Glasses   

در اسناد منتشر شده ،‌ ابزار تازه‌ای به نام Fortaleza یا Kinect Glasses به چشم می‌خورد که در واقع پروژه تحقیقاتی تازه مایکروسافت است که شباهت زیادی به پروژه عینک گوگل دارد . مایکروسافت از این وسیله به عنوان وسیله بدون نیاز به دست یاد کرده است . عینک کینکت که قرار است با ایکس ‌باکس ۷۲۰ نیز سازگار شود ، در سال ۲۰۱۴ وارد بازار خواهد شد . مایکروسافت اطلاعات زیادی در مورد این محصول منتشر نکرده است .

 

دسته کنترل (Controller) بازی ایکس‌باکس ۷۲۰

دسته‌های بازی به عنوان بهترین رابط‌های کاربری سخت‌افزاری و وسیله ورودی دستگاه‌های بازی برای گیمرهای کهنه کار باقی خواهد ماند . البته ما هرگز نمی‌توانیم تصور کنیم که تنها با حرکت دادن دست‌هایمان به اطراف در مقابل کینکت بتوانیم  Gears of War 4 را بازی کنیم ، زیرا این طرز بازی نمی‌تواند همراه با دقت کافی باشد .

دسته های ایکس باکس ۷۲۰ به احتمال زیاد از نظر شکل و عملکرد با دسته های ایکس باکس ۳۶۰ تقریبا یکسان است . این احتمال وجود دارد که مایکروسافت دسته ها را از نظر فرم و شکل کمی تغییر دهد اما تغییر کامل دسته ها از نظر طراحی ، باعث خشمگین شدن طرفداران این کنسول می شود . پس در واقع ، مایکروسافت دسته ای را برای ایکس باکس ۷۲۰ در نظر دارد با طراحی یکسان نسبت به ایکس باکس ۳۶۰ اما با عملکرد جدید و افزودن دکمه های جدید .

کنترلر جدید ایکس باکس 720

اما شایعه های متعددی مبنی بر استفاده مایکروسافت از دسته های لمسی دارد . علاوه بر لمسی بودن دسته ، مایکروسافت صفحه نمایشگر کوچکی را در وسط دسته قرار خواهد داد .

دسته ایکس باکس 720 با نمایشگر

کنترلر جدید ایکس باکس 720 با نمایشگر lcd

بررسی کامل دسته اکس باکس ۳۶۰

فضای ذخیره سازی و فرمت لوح فشرده ایکس ‌باکس ۷۲۰

هنوز فضای ذخیره اطلاعات ابری (Cloud storage) قابلیت از دور خارج کردن رسانه‌های فیزیکی را کسب نکرده ، اما سال‌هاست که این نوع سرویس‌ها توانسته اند بخوبی به کاربران رایانه‌های رومیزی خدمت کرده و در میان آنها سرویس OnLive توجه بسیاری از کاربران را به خود جلب کرده است . بدیهی ‌ترین گزینه فضای ذخیره داده برای نسل بعدی ایکس ‌باکس لوح فشرده بلو ـ ری (Blu-ray) است که تا به حال مایکروسافت از افزودن آن به ایکس‌باکس ۳۶۰ خود داری کرده است ، اما احتمال استفاده از دیسک‌های سخت ، SSD ، فلش درایوها ، کارتریج‌های گیم به سبک نینتندو و حتی زنده کردن دوباره HD-DVD نیز در این دستگاه وجود دارد . قطعا این مطلب درست است که مایکروسافت به دنبال جایگزینی برای فرمت های رسانه ای است ، به خصوص اگر مایکروسافت تصمیم به ادامه دادن به پشتیبانی از بازی های خود در طولانی مدت را نداشته باشد . حتی این امکان وجود دارد که مایکروسافت پشتیبانی از رسانه های خارجی (External media)  را نیز پشتیبانی نکند و کاربران فقط با دانلود بتوانند به بازی ها دسترسی داشته باشند . ایکس باکس ۳۶۰ دارای ویژگی نظیر ذخیره سازی ابری داده ها را دارد که کاربران می توانند توسط داده های ذخیره شده خود با هر نوع ایکس باکسی که قابلیت وصل شدن به اینترنت را داشته باشد بازی کنند . پس ایکس باکس ۷۲۰ مخلوطی از مشخصات ذخیره سازی ابری و ذخیره سازی داخلی خواهد بود .

به کارگیری سخت افزاری خاص با فناوری پیشرفته

سال ۲۰۰۵ هنگامی‌ ایکس‌باکس ۳۶۰ به بازار آمد که در بردارنده بهترین فناوری ارائه شده سال ۲۰۰۴ بود . ابتدا با پردازنده (CPU) پاور PC 2/3 گیگاهرتزی ۳ هسته‌ای توسط IBM و یک پردازشگر گرافیکی (GPU) از نوع ATI عرضه شد .

حال اگر شما مشخصات سالخورده سخت‌افزاری آن را با یک رایانه روزآمد که به آخرین پردازنده سندی بریج Core i7 اینتل ، کارت گرافیک انویدیا GTX 580 ، یک ترابایت فضای ذخیره داده و ۸ گیگابایت حافظه رم DDR3 مجهز است مقایسه کنید ، درمی‌یابید معمولا همیشه رایانه‌ها چند قدم جلوتر از ایکس‌باکس و پلی استیشن هستند . اما گذشته از ویژگی‌های پیکربندی سخت‌افزاری این کنسول‌های مستقل بازی نسبت به رایانه‌ها از مزایایی خاص خود برخوردارند .

حذف دیسک درایو در ایکس باکس ۷۲۰

در حالی که ما میدانیم در حال حاضر کنسول بازی ایکس باکس ۳۶۰ ،  کنسول بازی غالب بازار است اما شایعات در مورد نسل آینده این کنسول بازی محبوب که ایکس باکس ۷۲۰ نام دارد هنوز ادامه دارد . ظاهرا مایکروسافت به تازگی نشستی مخفی با توسعه دهندگان بازی ایکس باکس در لندن برگزار کرده است و از این جلسه اخباری هم لو رفته است . یکی از نکات کلیدی که از این نشست به بیرون درز کرده است ، نبودن دیسک درایو ( CDROM یا DVDROM ) در ایکس باکس ۷۲۰ است .

همچنین شایعه شده است که ایکس باکس ۷۲۰ دارای یک فرمت اختصاصی SD خواهد بود که اجازه خواهد داد تا کاربران به مبادله و ذخیره بازی‌های خود بپردازند . همچنین تمام بازی‌هایی که روی کنسول اجرا می‌شود قابل دانلود خواهند بود .

باور این موضوع سخت نیست که دستگاه‌های دیجیتال به آرامی‌ در حال خارج شدن از رسانه‌های سنتی هستند و به سوی فروشگاه‌های نرم افزاری مبتنی بر اینترنت سوق میابند . اگر موردی که اعلام کردیم درست از آب دربیاید ، بی شک کار و کاسبی کسانی که مشغول فروش بازی‌های ایکس باکس هستند به هم می‌ریزد .

طراحی و ویژگی های ایکس باکس ۷۲۰

طراحی های مختلفی برای ایکس باکس ۷۲۰ وجود دارد که به شکل های مختلفی هستند اما بعضی خبرها ها ناشی از این است که ایکس باکس ۷۲۰ از نظر طراحی کاملا شبیه ایکس باکس ۳۶۰ است و فقط کمی لاغر تر خواهد بود و ویژگی های خاصی نظیر استفاده از ۲ دوربین در داخل خود ایکس باکس ، هارد ۲ ترابایت ، پردازنده ای ۸ هسته ای که سرعتش ۲۰ برابر از ایکس باکس ۳۶۰ بیشتر است . این کنسول از تکنولوژی ۳ بعدی ، وضوح ۴K2K ( یک وضوح تصویری استاندارد در فیلمبرداری و کارت گرافیک رایانه است . وضوح این فرمت ۴۰۰۰ پیکسل است . ) ، مالتی تلویزیون   ( Multi Tv )، پخش زنده تلویزیون و وبکم  و همچنین GPS ، که این اجازه را به کاربران می دهد تا موقعیت دیگر کاربران که در حال بازی کردن با ایکس باکس هستند را نیز مشاهده نمایند .

طراحی ایکس باکس 720

مایکروسافت قصد دارد فضای بازی شما را دگرگون کند

پتنتی که اخیراً کمپانی مایکروسافت ثبت کرده خبر از نقشه‌هایی جدید برای تبدیل کل اتاق نشیمن خانه شما به یک محیط بازی مجازی می‌دهد . حتی ممکن است این تکنولوژی جدید بخشی از Xbox 720 شود که هنوز در مرحله توسعه و تکمیل قرار دارد . در اینجا با سیستمی روبرو هستیم که محیط بازی را با استفاده از پروژکتور سه بُعدی بر روی دیوارهای اتاق منعکس می‌کند . از آن با نام “نمایشگر محیطی” (environmental display) یاد شده که می‌تواند یک مزیت ممتاز برای فروش نسل بعدی Xbox باشد .

تکنولوژی نمایشگر محیطی ایکس باکس 720

این سیستم در عین حال که از قابلیت تصویر افکنی بر روی سطوح پیرامونی برخوردار است ، از یک دوربین سه بُعدی مجزا نیز بهره می‌جوید که به وسیله انتشار پرتو فروسرخ اقدام به رصد کردن موقعیت بازیکن در اتاق خواهد کرد و سپس از این اطلاعات برای پیش‌بُرد بازی استفاده می‌کند . این دوربین برای سایر اشیا موجود در اتاق هم به همین شکل عمل می‌کند و از آنجا که تکنولوژی آن مشابه کینکت خواهد بود به نظر می‌رسد استفاده همزمان از این دو باعث شود تا کاربران Xbox به طور کامل غرق در محیط بازی شوند .

استفاده از تکنولوژی “نمایشگر محیطی” به معنای نیاز به استفاده از عینک ۳D مخصوص کینکت نیز هست که احتمالاً علاوه بر ایجاد یک تصویر سه بُعدی برای شما، مسیر نگاهتان را هم دنبال خواهد کرد . به احتمال زیاد این عینک در ترکیب با نمایشگر محیطی ، شما را قادر خواهد کرد تا تصاویر روی دیوار را نیز مانند تصاویر تلویزیون ، به صورت سه بُعدی تماشا کنید .

environmental display

“نمایشگر محیطی” فعلاً فقط یک پتنت جذاب است ولی مطمئناً از آنهایی است که مایکروسافت نگاه جدی تحقیقی به آن دارد . حتی اگر هم این سیستم خوب کار کند باید منتظر ماند و دید که مایکروسافت چطور می‌خواهد بر چالش‌هایی مثل اتاق‌هایی با اندازه‌های متفاوت، اشیاء اضافی داخل اتاق ، یا حتی کاغذ دیواری‌های طرح‌ دار که می‌توانند روی عملکرد دوربین تأثیر بگذارند ، چیره شود . اما با وجود این موانع ، مطمئناً مایکروسافت تمام تلاش خود را خواهد کرد تا نسل بعدی کنسول‌های بازی را از نو معنا کند . پس غافلگیر نشوید اگر کینکت ۲ برای Xbox همزمان از یک کنترلر حرکتی و سیستم پروژکتور سه بُعدی در کنار هم برخوردار بود .

ایکس‌ باکس ۷۲۰ و ویندوز ۸ !

از زمان انتشار ویندوز ۷ مایکروسافت علاقمند به اضافه کردن پشتیبانی چند منظوره در کنسولش بوده است . مایکروسافت می‌خواهد اکوسیستمی ‌از برنامه‌های نرم ‌افزاری کاربردی (apps) و بازی‌ها را فراهم کند که در تلفن‌های همراه ویندوزی ، خود ویندوز و دستگاه ایکس‌باکس بعدی کار کند . اما باید منتظر ماند و دید آیا کنسول بازی جدید مایکروسافت واقعا می‌تواند گونه‌ ای از سیستم عامل (OS) ویندوز ۸ را اجرا کند یا نه ؟

۴۰ بازی ایکس باکس با ویندوز ۸ اجرا می شود

 بازی هایی نظیر  Pac-Man Championship Edition DX، Fruit Ninja ،  Angry Birds،  Dragon’s Lair ، kinectimals unleashed و چند بازی دیگر با ویندوز ۸ به اجرا در می آیند این مطلب بدان معناست که کاربران می توانند از طریق دسترسی آنلاین هم با یکدیگر به رقابت بپردازند .

ایکس باکس ۷۲۰ مدت زیادی از بازی های خود پشتیبانی نمی کند

یکی از بزرگترین و تاثیر گذار ترین ویژگی هایی که برای گنجاندن در ایکس باکس ۷۲۰ شایعه شده است ،  یک پیاده سازی از ویژگی های امنیتی منحصر به فردی است که مانع از پخش بازی دست دوم می شود . در حالی که این اطلاعات به هیچ وجه توسط مایکروسافت تایید نشده است ، مطمئنا قابل قبول است که چنین ویژگی را می توان در ایکس باکس ۷۲۰ اجرا کرد . اگر این شایعه درست باشد پایان صنعت بازی رخ داده است و همچنین بدان معناست که گیمرها یا باید بازی های جدید بخرند یا کلا چیزی نخرند . برخی راه ها وجود دارد که مایکروسافت می تواند روی دیسک هایش اجرا کند شامل : از بین بردن دیسک پشتیبانی از درایو ، اضافه کردن ویژگی های امنیتی یکپارچه بر روی دیسک های خود و یا با استفاده از یک سیستم خرده فروشی با کد باز خرید شبیه به بسیاری از بازی های آنلاین ( که می تواند در بسیاری از عناوین بازی های EA دیده می شود).

قیمت ایکس باکس

اگر مایکروسافت مصصم به ارتقا دادن سخت افزار های این کنسول باشد به طور حتم قیمت ایکس باکس ۷۲۰ بالا تر می رود . طبق خبرها ایکس باکس ۷۲۰ قیمتی حدود ۵۹۹ تا ۶۹۹ دلار را دارد . قطعا این قیمت برای طرفداران ایکس باکس عصبانی کننده خواهد بود .

زمان به بازار آمدن ایکس‌باکس ۷۲۰

اکتبر ۲۰۱۱ هویت تعدادی از افرادی که در طراحی اولیه ایکس‌باکس ۷۲۰ نقش دارند مشخص شد ، از جمله رئیس بخش طرح‌ ریزی خلاق این محصول فاش و به دنبال آن مشخص شد احتمالا تولید و فروش ایکس‌باکس ۷۲۰ با سری ۳۶۰ تداخل دارد ؛ زیرا در حالی که هنوز دستگاه قدیمی ‌تولید و فروخته می‌شود و با توجه به این ‌که مایکروسافت در ابتدای عرضه کنسول ۳۶۰ اعلام کرده بود که مدت ۱۰ سال تولید و عرضه این محصول را ادامه خواهد داد ، بنابراین نسل جدید این کنسول نیز همزمان از سوی مایکروسافت راهی بازار خواهد شد . زمان معرفی این محصول به احتمال زیاد باید همزمان با برگزاری نمایشگاه بازی رایانه‌ای E3 در ژوئن ۲۰۱۳ باشد .

اما پس از پیگیری فعالیت‌های مهندسان مسئول طراحی و معماری کنسول ایکس‌ باکس متوجه شدیم آنها قصد دارند خونی تازه در رگ‌های این دستگاه جدید به جریان بیندازند . بر اساس اخبار منتشر شده از سوی مایکرو سافت ، تاریخ عرضه ایکس‌باکس ۷۲۰ باید در سال ۲۰۱۴ یا ۲۰۱۵ باشد .

 

اما شما چه فکر می کنید ، نسل بعدی ایکس باکس به چه صورت خواهد بود ؟

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط سینما در ماشین با ایرانتیک در تاریخ 1399/03/13 و 0:06 دقیقه ارسال شده است

سینما در ماشین
https://www.irantic.com/car-cinema
من بابت سایت خوبتون ممنون هستم. ایرانتیک جدیدا ویژگی جدیدی آورده که توسط آن میتونیم با ماشین بریم داخل سینما و فیلم سینمایی رو از داخل ماشین ببینیم. اینجوری هم راحت تریم هم بهداشتیه هم خوراکی میتونیم سینما ببریم با خودمون.سینما ماشین بهترین کاری که کرده اینه که صدای سینما هم دست خودمون هست و میتونیم از رادیو ماشین صدای سینما رو پلی کنیم.
شهرهای تهران و کرج و قم و شیراز و مشهد و اصفهان و احتمالا تبریز هم سینما ماشین رو دارن میارن. کلا خیلی حال میده این سینما در ماشین .
پیشنهاد میکنم ی بار امتحانش کنید...
سایت ایران تیک یک سایت هست که با ادرس irantic.com در دسترس هست و بلیت سینما و بلیط کنسرت و بلیط تئاتر رو میتونید ازش تهیه کنید. قیمت بلیط ها با تخفیف ویژه هستند.

این نظر توسط هر روز آخرین خبر استخدامی را برات اس ام اس میفرستیم در تاریخ 1393/10/09 و 4:10 دقیقه ارسال شده است

سلام وقت بخیر

اگه تمایل داری هر روز آخرین اخبار استخدامی شرکت ، سازمان های دولتی را دریافت کنی

می تونی به لینک زیر جهت فعال سازی بری

http://sms.mida-co.ir/newsletter/6/estekhtam

این نظر توسط دریافت پنل رایگان به همراه خط اختصاصی با پیش شماره 50005 در تاریخ 1393/09/07 و 2:15 دقیقه ارسال شده است

باسلام خدمت شما مدیر عزیز

جهت ثبت نام پنل اس ام اس رایگان با همراه خط اختصاصی با پیش شماره 50005 می توانید به آدرس

http://50005.mida-co.ir

مراجعه نمائید.

منتظر حضور گرمتون هستیم

mida-co.ir

این نظر توسط پیشنهاد یک کسب کار هوشمندانه در تاریخ 1393/08/26 و 1:25 دقیقه ارسال شده است

با سلام خدمت شما

این پیام احتمالا آینده ی تجاری شما را متحول خواهد کرد

شما می توانید با حداقل سرمایه ی اولیه ،

صاحب جامع ترین مرکز فروشگاهی و خدماتی شهرتان شوید

جهت کسب اطلاعات بیشتر به وبسایت WWW.IBP24.ORG مراجعه نمایید

این نظر توسط سامانه پیامک در تاریخ 1393/07/02 و 1:36 دقیقه ارسال شده است

با سلام خدمت شما مدیر محترم
شما می توانید با عضویت در طرح همکاری فروش پنل و خطوط پیامکی از بازدید کننده وبلاک خود درآمد کسب کنید
ابتدا وارد آدرس زیر شوید و مراحل ثبت نام رو کامل نمائید
http://sms.mida-co.ir/hamkar
سپس وارد پنل کاربری شوید و از قسمت شبکه فروش و بازاریابی کد های مربوط به فروش پنل را در سایت خود قراردهید بعد از معرفی هر کاربر به شما 25 درصد سود فروش داده می شود
جهت کسب اطلاعات بیشتر به سایت زیر مراجعه نمائید
mida-co.ir
info@mida-co.ir

این نظر توسط سامانه پیامک در تاریخ 1393/04/20 و 3:57 دقیقه ارسال شده است

با سلام خدمت شما مدیر محترم

برای داشتن یک سامانه حرفه ای و رایگان همین حالا اقدام نمائید. سامانه sms5002.ir به شما یک پنل پیامک کاملا اختصاصی رایگان می دهد با این سامانه پنل ارتباطی جدیدی بین سایت و کاربران خود آغاز کنید. برای فعال سازی همین حالا اقدام نمائید.

جهت ثبت نام به آدرس زیر مراجعه نمائید

sms5002.ir/register.php

این نظر توسط رزرو هتل با 50 درصد تخفیف در تاریخ 1392/02/25 و 15:59 دقیقه ارسال شده است


رزرو هتل شیراز ، کیش ، قشم ، مشهد و تمام نقاط با 50 درصد تخفیف

لینک رزرو هتل بشه به egardesh.com

شماره تماس : 021-44151435 و 44155227-021



مشاهده اطلاعات بیشتر در www.egardesh.com

سامانه رزرواسیون مهر

راحت ، ارزان و با اطمینان خرید کنید


کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    به نظر شما با کدام موضوع به وبلاگ نویسی ادامه دهیم؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 33
  • کل نظرات : 3
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 20
  • آی پی امروز : 5
  • آی پی دیروز : 3
  • بازدید امروز : 7
  • باردید دیروز : 4
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 17
  • بازدید ماه : 13
  • بازدید سال : 204
  • بازدید کلی : 6,758